تبلیغات
قالب وبلاگ قالب وبلاگ

فال

کلیپ موبایل

قالب وبلاگ

اس ام اس عاشقانه

انجمن اهنگ های انگلیسی - سبک death metal
 
انجمن اهنگ های انگلیسی
موسیقی بیان احساسات انسان است به وسیله اصوات و موسیقی هنری است دارای نوا و سکوت تقدیم به کیتی پررررررری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفحه نخست               تماس با مدیر          پست الکترونیک             RSS               ATOM               قالب وبلاگ
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : nima
نویسندگان
نظرسنجی
توی این چند وقت از عمل کرد این وب راضی بودید یا این که اگه تازه اومدید مطالب وبلاگ مشکلتون رو حل کردن ؟





شنبه 11 شهریور 1391 :: نویسنده : نیما حسین شاهی

دث متال نوعی از موسیقی برخاسته از جنبش هوی متال است که گروه های به وجود آمده در این سبک به صورت زیرزمینی فعالیت می کنند. هنر های صوتی که گروه های دث متال ایجاد می کنند به اشیای …

صنعتی شباهت داره و از گلویشان فریاد ها و صداهای نامفهوم در می آورند. دث متال در عرصه ی جهانی از سوی مردم شناخته شده اجتماعی از مردمی که روح های خود مختار ومغرور انسانی دارند را به سمت خود جلب می کند.متالهد های سراسر جهان دث متال و بلک متال را زیر زمینی آغاز کردند.فن سایت ها و برنامه های رادیویی جنبش دث متال را ترفیع دادند.     موسیقی دث متال     دث متال ساختمان هوی متال را داراست که اقتباسی از سنگینی کلاسیکال و موسیقی صنعتی است که شباهت به هوی متال 1970 و هارد کر پانک 1980 دارد.مثلا می توان در آهنگ هایJudas Priest و King Crimson مقداری دث متال را احساس کرد.دث متال شش سال طلایی رشد وپیشرفت را قبل از محبوب شدن وتحت شعاع قرار گرفتن بلک متال تجربه کرد. دث متال تا سال 1997 برای بیشتر مردم نا شناخته بود.وغیر ممکن بود که دث متال را در رکورد های نرمال پیدا کنید.واین زیر زمینی بودن در حقیقت از هر ظاهری که به موسیقی عادی صنعتی شباهت داشته باشد روی برمی گرداند .    در حالی که هدف موسیقی راک این است که ریف های دلنشین داشته باشد و هوی متال قدیمی هم همین طور دث متال مانند اوپرا می ماند منظور این است که از ریف استفاده می کند تا ریف های جدید معرفی کند.و اینکه دث متال مانند بند های Progressive و Synthpop بیشتر تحت تاثیر موسیقی کلاسیک است تا موسیقی راک.دث متال ما را یاد آور موسیقی راک,جاز وبلوز می کند و به صورت خود گردان از آمریکا ظهور نکرده است بلکه در سده هایی در اروپا بسیار محبوب بوده است.دث متال از نظر عقیدتی کاملا خود را از راک جدا کرد.    دث متال از اواسط دهه ی 80 تا اواسط دهه ی 90 پیشرفت کرد و بعد عقیده وهدف آن با بلک متال عوض شد.به سختی می شود مشخص کرد که چه موقع دث متال تمام شد و بلک متال پرورش یافت.اگرچه هنوز هم دث متال به عنوان یک سبک جدا در نظر گرفته می شود.     تاریخچه ی دث متال     دث متال از اواخر هارد کر پانکی که آرزو داشت روح متال را تجدید کند که در سال 1969 آغاز به کار کرد ظهور کرد.اولین آهنگ متال توسط Black Sabbath ساخته شد که سبکی بین هارد راک و پروگرسیو راک بود که نیاز به تغییر دوباره داشت.و جدا از موسیقی هم دوره اش هارد کر پانک پرخاشگرانه بود از این رو هارد کر پانک با هوی متال در آمیخت.چون هارد کر پانک بر جریان قدرتمند یا به عبارتی به جای ریتم های هماهنگ بر روی موسیقی کاملا حیوانی تاکید داشت.این تغییر اولین بار می تواند در بند های Speed Metal مانند Metallica,Slayer,Rigor Mortis و Nuclear Assault شنیده شده باشد که آهنگ ها پیچیده تر شد و نوع ریف ها و تکرار ریف ها یی که ریتم های پی در پی داشت کمتر شد.    در طول سال های 1985-1983 سبکی به وجود آمد که بین دث متال و بلک متال و ثرش متال بود و همه ی سبک های جدید به وجود آمده ملهم از همین سبک ها هستند.Sodom,Bathory و Celtic Froset گروه هایی هستند که بر اساس این سبک شکل گرفته اند.Sepultura و Slayer هم از تنوع این سبک ها به وجود آمده اند و آهنگ های این گروها به بلک متال و دث متال شبیه هستند.مطابق اصول موسیقی همه ی این گروه ها ریشه ی خانوادگی در عقیده ی هوی متال دارند.    سال های طلایی دث متال 1988 تا 1994 بود.زمانی که تغییراتی به وجود آمد.آذرخش دث متال از جانب شرق آمریکا تگزاس که آهنگی آخرتی خشن و دلخراشی ارائه داد زده شد.فلوریدا متال ریتمیک و برگرداننده ی Tampa از دث متال را خلق کرد.بند های پروگرسیو از آمریکا و بند های ملودیک از سوئد این سبک را کامل کردند.   در سال 1994 دث متال سبک خود را از بلک متال متمایز کرد که بیشتر بسط یافته در ملودی و ریتمیک است که الان خیلی از دث متال محبوب تر شده است.ولی هر دو نوع گروه در تلاش برای فراموش کردن شباهت های درونی که دارند هستند تا ایدئولوژی دث متال که برای سالهایی فراموش شده بود حفظ بشود به نظر می رسد که بار دیگر بتواند نام خود را در تاریخ حفظ کند.    بر خلاف سبک های راک بیشتر اشعار دث متال عاری از کلمات جنسی و عاشقانه هست.دث متال درباره ی احساسات نیست.دث متال درباره ی حقیقت است.     هنر دث متال     استفاده از سمبول ها هم برای زیبایی شناسی و هم برای فهماندن عقاید موزیسین ها مهم است.در دث متال انواع سمبولیسم ها وجود دارد.اوکالت (Occult) و Morbid و تکنولوجیکال.اوکالت که مخالفت با اخلاق را می فهماند.موزیسین های دث متال می خواهند رئالیست باشند و تصدیق کنند که مهم نیست که تا چه اندازه چیزی را اخلاق بد یا خوب رده بندی می کنیم. واقعیت ساده و بی تکلف است.و هرچه که مقصود در سوال باشد واقعیت را در وهله ی عمل به کار می گیرد و نه اخلاق.Morbid نوع دیگری از نیهیلیست است.چیزی که می گوید تنها مرگ واقعی تر از اخلاق گراییمان است.وقتی اوکالت از پنتگرام در متن های باستانی و کهن,علائم و مجسمه های شیطانی استفاده می کند.ناخوشی(Morbid) از ناخوشی,ترس و فرمانبرداری استفاده می کند.    تکنولوژی یک هم خواب عجیبی برای هنر دث متال است.مثلا در آخر آهنگ War Pigs گروه Black Sabbath شیطان به صورت خنده آوری نشان داده می شود که نشانه هایش را در کشتن یک مرد جوان برای منفعت وسود گسترش می دهد.تکنولوژی مانند یک مسئله ی غیر اخلاقی به تصویر کشیده شده و از این رو چیزیست که می توانند بشر را در چند دقیقه فریب دهند .در ترکیب با مجسمه ها و اشکال Morbid هنر این است که نشان می دهد که بشر وابسته و اسیر تکنولوژی است.ما همچنین در قدرت Occult هم تکنولوژی داریم اینکه اوکالت موافق اصول طبیعی مقابل تکنولوژی بشر است.     عده ای سوال می پرسند که آیا گروه های دث متال ساتانیسم هستند یا اوکالتیسم؟جواب این است که هم هر دو و هم هیچ کدام.گروه هایی که توجه بر روی اوکالت دارند را می توان به وضوح در اشعارشان پیدا کرد.عده ی کمی هم میستیکیسم هستند و به نظر می رسد که بیشترشان تنها برای متافورولوژی در کارشان استفاده می کنند. هر نوع مطالعه ی آکادمیکی از اوکالتیسم در دث متال باید در محدوده ی اوکالت به حساب بیاید.سمبولیسم ها و ایدئولوژی های Judeo Christian,Babylonion,Far East,Nordic و Indigenous American در اشعار دث متال کاملا مشهود است.     ایدئولوژی دث متال     زمانی که هوی متال در واکنش به فرهنگ هیپی ها به وجود آمد و تم های تیره تری را در قدرتی جدید و در رابطه با آپوکالیپس انتخاب کرد.بند های اسپید متال مایل بودند که در راه Armageddon (مبارزه ی نهایی میان نیکی وبدی در روز قیامت) بخوانند.    استدلال ومنطق پارانوید و Soul-Wrenching یک نیاز فوری را برای غلبه بر موهم پرستی و و احساس بدبختی و بیچارگی در یک سن خوب را پدید می آورد.در نتیجه این نزدیک شدن به منطق نیچه به جای بالا آمدن و غلبه کردن به زیر فرو رفتن است. این گروه ها فلسفه ی نیهیلیسم و حداکثر روشنفکری رو حانی معنوی و هوس های زمان مردن را درآغوش می گیرند.نیهیلیست ما را از بسیاری از ترس های مواجه شدن با مرگ رها می کند.اشعاری در باره ی خون و کشتن (Gore Lyrics) بعضی گروه های دث متال هدف , انکار اجتماع از ترس اشتراکی از مرگ است.    ایدئولوژی بخش مهمی در اشعار دارد که عقیده ی هر گروه را می رساند و ارزش هایی که در بیان تم های تاریک , مرگ, اوکالت, جنگ, کشتار و رنج و عذاب وجود د ارد دث متال این ها را در موسیقی هارد کر (Hard Core) بازتاب می دهد.در هوی متال بیشتر دیده می شود که از مسائل شخصی سخن بگویند تا اجتماعی.ایدئولوژی دث متال یک نگاه اجمالی به نیهیلیست دارد.   دث متال در حال سقوط نیست یا اینکه هدف آن ترویج اخلاق نیست یا اینکه همرنگ اجتماع بودن مانند گروه های emocore یا Life Metal را نمی خواهد.هیچ وقت انگیزه ی تجاری نداشتند و با زیر زمینی بودن قوی و مستقل و برای مخالفت باقی می ماند.





نوع مطلب :
برچسب ها :
آمار انجمن
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
 
فال حافظتعبیر خوابسرگرمی فان پورتالگالری عکسفاگالری عکس آلامتو